Die departement van binnelandse sake sal na verwagting ’n nuwe e-besprekingstelsel van stapel stuur wat volgens hom lang toue en wagtye by kantore sal verminder.

Die nuwe stelsel vorm deel van ’n positiewe poging om dienslewering by kantore van binnelandse sake te verbeter, onder meer ’n plan om verouderde toerusting aan te spreek en ’n onstabiele netwerk wat tot infrastruktuurkwessies gelei het.

Die departement beplan ook om internetspoed en stelselstilstand deur nuwe tegnologieë te verbeter, het hulle aangekondig.

Die stelsel, wat tans in uitgesoekte hoëvolume-kantore getoets word, is met die nasionale bevolkingsregister geïntegreer om kliënte in staat te stel om hul ID-nommers te gebruik om ’n vaste tydgleuf te bespreek by ’n kantoor. Dit sal ook onwettige agente verhoed wat tydgleuwe in binnelandse sake kantore opneem vir betaling. Die publiek sal dus ’n afspraak by ’n spesifieke kantoor van binnelandse sake in elke provinsie kan bespreek, asook ’n verwagte begin- en eindtyd.

You need to be Logged In to leave a comment.